lørdag, juni 17, 2006

Hetebølgje

Det er ikkje sikkert det er varmare her på Sørlandet enn det har vore før om åra. Det kan vere berre at eg for først gong ikkje bur i ein kjellar. Kjellaren her i huset er mykje kaldare enn her oppe der eg bur, men det einaste rommet eg har der nede er vaskerommet. Kanskje eg skulle teke madrassen min ned der... og den bærbare PC'en, men dessverre har eg ikkje fått det trådlause nettverket til å virke under Ubuntu Linux.

Istaden har eg sett inn ei stor vifte på heimekontoret til å kjøle meg av om ettermiddagen. Det virkar for så vidt greitt nok, men eg lurer på om det kan vere grunnen til at eg no har fått ein stygg bronkitthoste. I byrjinga var det tørrhoste, men i det siste har eg hosta opp klumpar av grønbrun guffe. Er ikkje sikker på om det er eit godt eller dårleg teikn. Ingen feber. Kanskje vifta har kvervla opp støv med bakteriar frå dei som budde her før (tidlegare soverom, vegg til vegg teppe). Har no sett inn ein luftrensar.

Eg håpar det snart blir regn att. Eg er ikkje skapt for dette klimaet. Dessutan er sollyset for skarpt til å spele Animal Crossing på bussen...