mandag, september 24, 2007

Ergometersykkel!


Idag fekk eg min første ergometersykkel! Han kom i ei nokså flat (og tung) pakke, og eg brukte omlag 500 kilokaloriar berre medan eg skrudde han ihop. ^_^


Eg har gått og kikka litt etter trimsykkel ei stund, og nett då eg skulle til å kjøpe ein annan, fekk eg det for meg å vandre ein annan veg og såg ein Intersport-butikk der eg stakk innom. Dei hadde kampanje (har enno om ikkje dei er utselde) der eg fekk kjøpt ein Nordic 300 Tour Edition for 1499 kroner. Det ordna seg for dei snille denne gongen! Ein på jobben var så hjartegod å køyre pakken heim for meg endå han hadde det travelt sjølv. Deretter plundra eg ei stund med å skru han saman, og klarte det til slutt. Vel, det er to deler eg ikkje skjønar kvar høyrer saman, men dei er berre plastdeksel. Den virkar purrfekt.


Sidan eg ikkje har sykla på år og dag, "sykla" eg berre i ti minutt, og i roleg tempo, ein puls på 110-120, om lag som når eg går litt fortare enn eg ville gjort av meg sjølv. Eg kan kjenne at eg brukte heilt andre muskelgrupper på heilt andre måtar enn når eg går. Skulle ikkje undre meg om eg er litt støl imorgon. Eg har tenkt å halde fram å trimsykle 10 minutt eitpar gonger i veka til kroppen har akseptert og byrja bygge opp dei musklane eg brukar til sykling. Først då kan eg få fullt utbyte av han. Planen er å varme opp stova med trimsykkel-energi om vinteren!


Dette er ein sykkel med magnetisk motstand, og ein køyrecomputer med mange funksjonar og nesten ingen dokumentasjon.