onsdag, april 05, 2006

Ny PC her

Faktisk henta eg han igår. Idag gjekk den første delen sund, men heldigvis var det berre framdekselet føre DVD-stasjonen. Eg hadde sett inn CD-en med Oblivion igår. Spelet går som smurt med rimeleg høg grafikk på denne maskina, og med Thrustmaster spelkontroll istaden for mus for det aller meste er det ikkje så ille på handleden. Nok om det, eg fekk ikkje ut att CD'en så eg kunne installere andre program. Den rørte på seg, stanga i dekselet, ga opp og starta Oblivion istaden. Først då eg pirka laus dekselet (som så fall ned langs innsida av fronten og aldri vart sett meir) kunne eg få ut CD'en.

Maskina står i stova til så lenge, knytt til heimenettverket trådlaust. Det er seinare enn med kabel, men rikeleg fort nok. Eg skriv dette på den no, berre fordi eg kan. Eg har allereie kopiert over heile "Mine dokumenter" katalogen med underkatalogar frå maskina som skal fasast ut. Det neste problemet er at eg har så mykje gamal e-post i Opera på gamle-maskina som eg ikkje veit korleis eg skal få tilgang til sjøl om eg kopierer det over. Like eins det engelske dikterings-programmet som let meg snakke til maskina, det må truleg trenast heilt på nytt på den nye maskina. I alle fall måtte det trenast på nytt på den gamle då eg stilte maskina attende to månader etter nettverkstrøbbelet i vinter.

Lastar no ned OpenOffice.org i bakgrunnen, men vil truleg gå over til å skrive i Writely (no ein del av Google-familien) når Writely vert opna for nye brukarar att. (Det har vore i beta fram til no men skal snart flyttast til Google sine servarar.)