onsdag, mars 29, 2006

Småkvalm

Sidan i går før nons (eller heiter det lunsj på nynorsk no?) har eg vore småsjuk i magen. Ikkje nett kvalm, men nesten, berre ikkje nok til å kunne kaste opp. Det gjer ikkje eigentleg vondt, berre nesten. Det er som ein tung klump nederst i magen, og det er meir forstyrrande enn det høyrest ut til. Kanskje ikkje minst fordi det minner meg om ifjor på denne tida. I to veker då var eg kvalm utan å kunne kaste opp, og hadde ofte kramper eller spasmer i tjukktarmen, som eg óg fekk igår. I tillegg hadde eg turar av frysningar same kor varmt det var i rommet... det har eg ikkje no, bank i bordet. Etter eg slutta å ete feitt vart desse symptoma borte, men eg miste også nær 15% av kroppsvekta over dei neste 8-9 månadene.

Dei siste to månadene har eg lagt på meg att meir enn to kilo. Eg et framleis ikkje synleg feitt og ting eg veit er fulle av feitt, men over tid har kroppen tilpassa seg så eg har kunna ete meir og meir. Då dette starta for eit år sidan, kunne eg berre ete to koppar med melkemat til frukost, no kan eg lett ete dobbelt så mykje, og eg blir fortare svolten att. Det kan vere at sidan det er litt feitt i vanleg mat, at eg er byrja å få i meg meir feitt enn eg toler att. Det ser ut til å vere den totale mengda av feitt som slær ut, ikkje kor konsentrert det er eller om det er "sunt" eller "usunt" feitt.

Eg må nesten gje dette litt tid og sjå korleis det utviklar seg. Men det blir i alle fall til at eg heilt naturleg et mindre når eg er slik, så om det er det så skulle det gå over av seg sjøl.